Bedrijfsinstellingen – Urenregistratie
Urenregistratie bedrijfsinstellingen
Werkwijze Bedrijfsinstellingen instellen
- Kies in het hoofdmenu voor >> Instellingen >> Bedrijfsinstellingen

- Bedrijfsinstellingen >> Algemeen

- Bedrijfsnaam: geen hier je bedrijfsnaam op. Deze naam zal op de overzichten worden afgedrukt
- Standaard werkweek: vul hier de standaard werkweek in die voor de meeste medewerkers geldt. Op zich doet deze instelling niet echt iets, maar is de default waarde bij het aanmaken van een medewerker. Wanneer je een nieuwe medewerker aanmaakt, worden deze waardes dus al voor je ingevuld om tijd te besparen. Bij de medewerker pas je dan de dagen aan die (nog) niet goed staan. Voor de standaard werkweek vul je de uren in die de gemiddelde medewerker maakt, zodat een nieuwe medewerker ook dit aantal uren heeft. Je kunt hier ook overal 0 laten staan en vul je bij de medewerker het aantal in. Er zit geen link tussen deze instelling en de medewerkers.
- Logo: upload hier je logo, zodat deze op de overzichten kan worden afgedrukt

- ;
- Als je het onderste vakje aan vinkt, zal de code van jouw nieuwe project automatisch met 1 verhoogd worden.

- ;

- ;

- ;
- ;
- ;
- ;

- ;
- ;
- ;
Snelstart koppeling – Urenregistratie
De urenregistratie heeft een optie om te koppelen met SnelStart boekhoudsoftware. Op het tabblad >> SnelStart stel je dit in. Je hoef dit eenmalig in te stellen.
- Ga naar >> koppeling SnelStart instellen

- ;
- ;
- ;