Inloggegevens worden niet opgeslagen

Ik wil dat bij het inloggen in Easy Office mijn wachtwoord wordt onthouden, maar dat gebeurt niet.

De reden hiervan is vaak dat in je internet browser niet staat ingesteld dat dit mag.

Instellen-wachtwoord-onthouden-FI

Wachtwoord onthouden in Internet Explorer

Wanneer je internet Explorer gebruikt, volg dan de onderstaande werkwijze om het wachtwoord automatisch te onthouden.

  • Open Internet Explorer
    Internet Explorer logo
  • Ga naar >> Extra (ALT+X)
  • Dat is het tandwieltje rechtsboven in het scherm
    Instellen wachtwoord onthouden 01
  • Klik op >> Internetopties
    Instellen wachtwoord onthouden 02
  • Selecteer tab >> Inhoud
    Instellen wachtwoord onthouden 03
  • Klik op >> Instellingen in het onderdeel >> Automatisch aanvullen
    Instellen wachtwoord onthouden 04
  • Zet vinkjes bij >> Gebruikersnamen en wachtwoorden op formulieren en bij >> Vragen voordat wachtwoorden worden opgeslagen (optioneel)
    Instellen wachtwoord onthouden 05
  • Bij wachtwoordbeheer kun je zien voor welke websites de wachtwoorden worden opgeslagen en kun je deze ook verwijderen.

FAQ – EasyOffice247 – Online verlofregistratie